סקס ישראלי

איך למדוד את הקוק רינג

קוק רינג הוא תוספת מעולה לחיי המין שלכם. הוא יכול להתאים לאוננות, סשן תמונות ארוטיות, דירות דיסקרטיות בחיפה או בילוי עם בת הזוג.

על מנת ליהנות מקוק רינג, חשוב קודם כל לדעת לקנות את המידה המתאימה. ישנם סוגים בהם הדיוק אינו אינו קריטי מכיוון שהם גמישים. אבל מי שאוהב קוק רינג קשיחים, כמו אלו מפלדת אל חלד, צריך לדייק יותר במידה.

רכישה של קוק רינג במידה המתאימה תבטיח כי תיהנו מהלחץ הדרוש על מנת להוסיף ריגוש ליחסי המין. ומנגד תרגישו בנוח ותקפידו על שימוש בטוח. אז לפני שרצים לחנות הסקס או מזמינים באינטרנט, כדאי לכם להיכנס לשירותים ולגלח את הזין.

יש שתי סיבות לגילוח הזין בהקשר של קוק רינג. הסיבה הראשונה היא ששום דבר לא יפריע לכם למדוד. והסיבה השנייה היא שיהיה לכם יותר נוח להרכיב את הקוק רינג. הרי לא תצרו שום דבר שיסתבך בשערות, זה עשוי להיות כואב כאשר הקוק רינג ימתח את השערות….

ולמען האמת ניתן להוסיף סיבה נוספת. הקוק רינג מבליט את הזין ומעמיד אותו לתפארת. וכאשר מגלחים את רעמת השיער הוא נראה במיטבו ושום בחורה לא תוכל להתאפק. וכמובן… שום שערה לא תדבק לה ללשון…

לפני שאתם מודדים, וגם כאשר אתם מגלחים, חשוב שתיבנו היכן בדיוק יושבת הטבעת. מלבישים אותה על הבסיס, מאחורי הביצים. זהו המקום שבו עליכם למדוד את ההיקף.

כאשר אתם מודדים, עליכם לקחת בחשבון גם את ההיקף במצב רפוי וגם במצב זקפה. אצל חלקנו ההבדלים יכולים להיות משמעותיים.
את המדידה עצמה ניתן לעשות באמצעות חוט. יש לכרוך אותו סביב הזין בבסיס. יש להצמיד אותו היטב, אך אין צורך להדק יותר מידי. יש לתפוס את החוט בצורה המאפשרת לכם לראות היכן המעגל נסגר.

לאחר מכן, כאשר אתם מחזיקים את הסימון על החוט, ניתן למדוד את אורכו. מדידה זו תיתן לכם את ההיקף של הזין. ועל מנת לקבל את הקוטר יש לחלק את ההיקף ב 3.14. זה יתרן לכם את הקוטר, וזו המידה של הקוק רינג שאתם צריכים.

אולי גם תאהב...