סקס ישראלי

כיצד תיהנו מ BDSM ב 5 צעדים

אנשים רבים רוצים לחקור את המיניות ולנסות דברים חדשים. ובמסגרת זו הם רוצים להתנסות גם ב BDSM על צורותיו השונות. למרות הסטיגמות, זוהי באמת פעילות מומלצת, אך על מנת להפוך אותה לדבר מהנה ולא לאכזבה, צריך לדעת כיצד לעשות את זה נכון.

חמשת העקרונות החשובים

  1. אפיינו את הפנטזיה שלכם ותנו לה שם – כדאי שתקדישו לזה קצת מחשבה. יחסי BDSM יכולים לבוא לידי ביטוי בצורות שונות, כאשר הגירוי המוחי הוא הגירוי החשוב ביותר. אתם בעצם רוצים להתחבר אל עולם הדמיון. לכן נסו לראות מה בדיוק הולך בדמיון שלכם, אפיינו את זה ותנו לזה שם.
  2. מהי האנרגיה המינית שמאחורי האקט – זהו לא רק האקט עצמו שאתם הולכים לעשות, זו גם האנרגיה והכוונה שעומדת מאחוריו. לדוגמה נשיקה, הדבר הבסיסי ביותר. נשיקה יכולה להיות נשיקה ארוטית וחושנית, אך גם נשיקה בכפייה.
  3. לתקשר עם בני הזוג – לפני שניגשים לאקטים עצמם, אשר עלולים לעתים להיות קצת מרתיעים, חשוב לתקשר עם בני הזוג. חשוב לדבר על הפנטזיות ולתאם ציפיות. כך תוכלו להבטיח חוויה מהנה לשני הצדדים. גם אם הפרטנרית שלכם היא בדירות דיסקרטיות בתל אביב והמרכז, עדיין תרצו לדבר על זה ולתכנן כיצד זה יתבצע. תיאום הציפיות וגם הגבולות הוא דבר חשוב מאוד.
  4. להתקדם צעד צעד – אולי יש לכם חשק לנסות את הכל, אבל בפועל זה לא עובד כך. צריך להתקדם צעד צעד. BDSM כולל פנטזיות ופעילויות שונות הנכנסות תחת קטגוריה זו. עליכם להחליט מה אתם רוצים לעשות מבחינת האקטים והפנטזיה, אי אפשר לעשות הכל בבת אחת.
  5. להיות קשובים לצד השני – צריך להיות קשובים ומודעים לתחושות של הצד השני במהלך האקט, זה נכון לגבי שניכם. ולא רק במהלך האקט, אלא גם אחריו כדאי לדבר על זה. אולי צד אחד הולך רחוק מידי עם הפנטזיה וגורם לצד השני לגרום שלא בנוח. דבר כזה יכול לסגור את הדלת בפני פעילויות עתידיות,לכן חשוב תמיד להיות קשובים לצד השני. גם אם בת הזוג לא אמרה כלום, עדיין תנסו להבין האם היא מרגישה בנוח עם האקטים.

אולי גם תאהב...