סקס ישראלי

"מטרופולין על חוף הים עם אווירה של חיים איטיים: לחקור את בת ים, ישראל"

בת ים, היושבת על הים התיכון דרומית לתל אביב, בולטת בין ערי ישראל עם הקסם האותנטי והאווירה הנינוחה שלה. עם חוף ים תוסס וסצנת אמנות, בת ים היא היעד המושלם למטיילים המחפשים לחוות את הטוב ביותר שיש לישראל להציע.

היסטוריה

נערות ליווי בבת ים
בת ים מיושבת מזה אלפי שנים, ורשומות ארכיאולוגיות מצביעות על כך שהאזור יושב על ידי הכנענים בתקופת הברונזה הקדומה. בשנות הארבעים הקימה קבוצה קטנה של עולים יהודים מאירופה יישוב "גרעינים" באזור. עם גידול אוכלוסייתה, הוכרזה בת ים כמועצה מקומית בשנת 1949 וקיבלה מעמד של עיר בשנת 1959.

בת ים היא כיום ביתם של יותר מ -139,000 אנשים, המגיעים מרקעים ותרבויות מגוונות. בשנים האחרונות העיר ראתה זרם של מהגרים ופליטים אתיופים, מה שהופך אותה לכור היתוך אמיתי של תרבויות ומסורות.

דברים לעשות

בת ים ידועה לא רק בחופיה – יש הרבה מה לחקור. ממקומות קניות נהדרים ועד פעילויות חוצות מהנות, בעיר יש משהו לכל אחד.

משפחות ומבקרים המעוניינים לבלות בטבע יכולים ליהנות מטיילת בת ים, טיילת עץ ארוכה הפתוחה להליכה, ריצה ורכיבה על אופניים. הטיילת עוברת לאורך החוף, ומציעה נופים מדהימים של הים התיכון.

המעוניינים בהיסטוריה ובתרבות של בת ים מוזמנים לבדוק עתיקות, תכשיטים ויצירות אמנות מקומיות מיובאות בשוק האמנות והעתיקות של בת ים. ממוקם בלב העיר, השוק מציע חווית קניות ייחודית לתיירים ולמקומיים כאחד.

חובבי האוכל לא ירצו להחמיץ את רגעי השיא של הסצנה הקולינרית של בת ים. דוכני הפלאפל המקומיים מגישים כמה מהפלאפלים הטובים ביותר בכל הארץ. מגילת הטחינה (Megillat HaTahini) הפופולרית היא אתר חובה. למשהו מתוק יותר, הקפידו לנסות את מאפיית גן השמאל, המתמחה בקונדיטוריות ומאפים תוצרת בית.

חוף בת ים

שום ביקור בבת ים אינו שלם בלי ביקור בחוף הים הנודע שלה. החוף מציע את כל המתקנים של חוף מסורתי – מצילים, חול נקי ומבחר גדול של ענפי ספורט מים – והוא המקום המושלם להירגע וליהנות מהשמש.

נאמן לאווירה הנינוחה שלו, החוף מאפשר למבקרים להשתזף עד השעות המאוחרות. מוסיקה קלאסית ומוזיקת ג'אז ממלאת את האוויר, בעוד שבאי החוף נהנים ממשקאות צוננים ומרעננים. ממסיבות ריקודים מאולתרות ועד מפגשי יוגה על החוף, חוף בת ים שוקק פעילות ואנרגיה ללא הרף.

לינה

בבת ים יש מספר אפשרויות לינה מצוינות שיתאימו לכל תקציב. למטיילים עם תקציב מוגבל, Teder Hostel מומלץ מאוד. האכסניה מציעה סביבה נקייה ומודרנית עם אינטרנט אלחוטי חינם, מטבח מאובזר במלואו וטרקלין גג גדול.

מי שמחפש חוויה יוקרתית יותר יכול לבחור במלון המלך דוד. המלון ממוקם בלב העיר, וכולל מסעדה ובית קפה באתר, כמו גם חדרים מצוידים להפליא עם מרפסות המשקיפות לים התיכון.

מסקנה

בת ים היא היעד המושלם עבור אלה המבקשים לחוות את האנרגיה והתרבות של ישראל בסביבה רגועה ונינוחה. בין אם אתם מחפשים יום חוף מלא אקשן, חווית קנייה ייחודית או סתם ארוחה טובה, בת ים בטוח תשמח.

אולי גם תאהב...