סקס ישראלי

כמה טריקים לשיפור הביצועים

יש לכם דייט לוהט הלילה? או שאולי אתם מתכוננים לבילוי עם נערות ליווי בירושלים? הרשו לנו להציע לכם כמה טיפים על מנת להתכונן ולשפר את הביצועים שלכם.

שימו לב מה אתם אוכלים – אוכל משפיע מאוד על הביצועים ולכן כדאי לכם לשים לב לתפריט שלכם. למשל אם אתם יוצאים עם הדייט למסעדה ומקווים שאחר כך תסיימו בחדר המיטות. זכרו שארוחות כבדות יכולות ליצור תחושת אי נוחות המפחיתה את החשק. זקפה אם לא ידעתם היא אינה שריר, אלא דם הזורם אל אבר המין. אך לאחר ארוחה הדם זורם אל הקיבה והדבר יכול לפגוע בזקפה שלכם. שימו לב מה אתם אוכלים ומתי אתם אוכלים. לא דברים כבדים מידי וגם מספיק זמן בשביל לעכל.

הכינו את הגוף – סקס הוא פעילות גופנית. ובשביל לעשות סקס טוב עליכם להיות בכושר. אם אינכם מסוגלים לרוץ יותר מעשר דקות, אז כנראה שכם אינכם מסוגלים לזיין יותר מעשר דקות. כדאי להכין את הגוף ולהקפיד על שגרת אימונים.

נקו את הראש – כל לחצי היום יום יכולים לפגוע בתפקוד המיני שלכם. גם אם לא נראים לכם שאתם חושבים עליהם בעת יחסי המין, הם עדיין יכולים להיות נוכחים ולפגוע בתפקוד. בגדול יחסי המין יסייעו לכם להפחית את אותם המתחים, אבל כדאי שתעשו משהו על מנת להגיע אל יחסי המין ברש נקי. אימון גופני קצר, נשימות, מדיטציה… מה שעובד בשבילכם.

להביא ביד לפני – גברים צעירים בדרך כלל אינם מתקשים להגיע לאורגזמה, אך הבעיה שהם עושים זאת מהר מידי. דרך טובה המתאימה לגברים צעירים היא פשוט לאונן לפני. אם אין לכם בעיות להגיע לזקפה, לפני שאתם יוצאים לדייט כדאי לכם לאונן, זה יאפשר לכם להחזיק מעמד יותר זמן.
תתחממו מראש – טוב אז אם אתם הגברים הצעירים שהזכרנו קודם, העצה הזו היא לא בשבילכם. אבל גברים מבוגרים יותר אינם מגיעים לזקפה כזה מהיר וכדאי להם לחמם קצת את העניינים. לפני הדייט תוכלו להקדיש קצת זמן לאדג‘ינג. כלומר עינוג עצמי מבלי להגיע לזקפה. תאוננו אבל תזכרו לעצור רגע לפני.

אולי גם תאהב...