סקס ישראלי

פטישי מין נפוצים: לחקור את עולם הטאבו של פנטזיות מיניות

המלצה-דובאי אסקורט
פטישים למין נתפסים לעתים קרובות כנושא טאבו, אבל אין סיבה להתבייש או להתבייש. להיפך, מיניות היא חלק גדול ממי שאנחנו וחקירת פטישים יכולה להיות דרך מצוינת לחקור ולגלות סוגים חדשים של הנאה. במאמר זה נצלול לעולם פטישי המין, ונבחן כמה מהנפוצים ביותר וחלקם מעורפלים יותר.

ראשית, בואו נגדיר מהו פטיש מין. באופן כללי, זוהי תשוקה מינית או כמיהה לאובייקט, חלק גוף, מעשה או תרחיש מסוים, אשר בדרך כלל נפרד מסוג ההנאה הגופנית שרוב האנשים מחפשים במערכת יחסים מינית. מושא הפנטזיה יכול להפוך למשהו ארוטי ומעורר לאדם, ואף יכול להחליף את הצורך באדם ממשי.

חלק מפטישי המין הנפוצים ביותר כוללים פטישים רגליים, שעבוד ו- BDSM (שעבוד, משמעת, סדיזם ומזוכיזם), פטישים לחפצים ומשחקי תפקידים. פטיש כף רגל הוא משיכה מינית לכפות רגליים או לחלק גוף מסוים הקשור לכפות רגליים, כגון גרביים או נעליים. אנשים עם פטיש לרגליים עלולים להתעורר כאשר הם רואים, נוגעים או מריחים כפות רגליים. שעבוד ו- BDSM כרוכים בצורות של ריסון כדי להגביר את רמת ההנאה המינית. פטישים של חפצים כרוכים בגירוי מיני לחפצים מסוימים, כגון נעליים, בובות או הלבשה תחתונה. משחק תפקידים מאפשר לאנשים לקחת על עצמם דמויות חדשות ולחקור תפקידים חלופיים, אשר יכולים להוסיף להנאה המינית.

כמובן, אלה רק כמה פטישי המין שם בחוץ. יש הרבה יותר כי הם הרבה פחות ידועים, כגון מציצנות, או הפעולה של קבלת עוררות מינית מצפייה באדם תמים. אקסהיביציוניזם הוא אחר, אשר הופך להיות מגורה או ביצוע מעשים מיניים במקומות ציבוריים או ציבוריים למחצה. ויש גם מקרופיליה, שהיא פטיש מיני שמתמקד באנשים, חפצים או תרחישים ענקיים.

אבל עבור כל הפטישים המיניים שם בחוץ, יש אפילו יותר וריאציות וניואנסים לחקור. בין אם אתה מתחיל או מומחה בכל הנוגע לפטישים מיניים, אתה תמיד יכול למצוא משהו חדש ומרגש עבורך ועבור בן זוגך לנסות.

אם אתה מוצא את עצמך מרגיש סקרן ונרגש לחקור פטיש מין, חשוב לוודא שאתה מרגיש בנוח עם הפנטזיה שאתה חוקר. חשבו איזה סוג של דינמיקת כוח אתם רוצים וודאו ששניכם נמצאים באותו עמוד. תקשורת פתוחה חיונית בחקר פטישים. עליך גם לדון בגבולות שלך ולוודא שאתה מבין את הסיכונים הפוטנציאליים הכרוכים בכך.

זה גם רעיון טוב לדבר עם מטפל מקצועי שיכול לעזור לך לעבד ולחקור את הרגשות שלך עוד יותר. מטפל יכול לעזור לך להבין מדוע אתה נמשך לפנטזיה מסוימת, כמו גם כיצד לוודא שהיא מתורגלת בבטחה ובהנאה.

למרות שלעתים קרובות מתעלמים מהם, היופי של פטישים מיניים הוא שהם דרך מצוינת לחקור וללמוד יותר על עצמך ועל בן / בת הזוג שלך. אין דרך נכונה או לא נכונה לחקור פטישים, והאפשרויות הן אינסופיות. בין אם אתה חובב מנוסה או רק מתחיל, אתה תמיד יכול למצוא דרכים חדשות ומרגשות להביע את עצמך מינית.

אולי גם תאהב...