טיפים לשיפור הביצועים במיטה
סקס ישראלי

טיפים לשיפור הביצועים במיטה

איך חיי המין שלכם? האם הם טובים? יחסי מין לא אמורים להיות טובים – הם אמורים להיות מעולים. אם הביצועים שלכם לא מרשימים, אל דאגה. אל תחשבו שזה כישרון שנולדים איתו. אפשר להתאמן ולהשתפר. ולכן הפעם הבאנו לכם כמה טיפים שיעזרו לכם לשפר את הביצועים במיטה. 

  1. צריך להתאמן – כאשר אנו מבצעים פעולה שוב ושוב, אנו בסוף הופכים להיות למומחים. כך שאם הניסיון המיני שלכם עדיין בראשית דרכו, אל תיבהלו אם אתם לא מזיינים כמו בסרטי הפורנו. זהו פשוט עניין של אימון. ואם תרצו לרכוש ניסיון מהר, חפשו אחר האפשרות לבלות עם נערת ליווי שאוהבת סקס פרוע. יש מצב שכך תוכלו להתאמן על הביצועים שלכם ולרכוש ניסיון.
  2. איך אתם מתייחסים לעצמכם – ביצועים מיניים מושפעים מהרבה דברים. התזונה שלכם, רמות הסטרס שלכם, הפעילות הגופנית והרגלי חיים שונים כמו למשל עישון. אז הגיע הזמן לשאול את עצמכם האם יש לכם הרגלי חיים בריאים. מי שמעשן, מי שאינו אוכל בריא, מי שממעט בשעות שינה ואינו עוסק בפעילות גופנית, שלא יתפלא אם ביצועים המיניים נמוכים. החדשות הטובות הן שאלו הם דברים שבקלות תוכלו לשנות. הכניסו לתפריט פירות וירקות, התחילו לרוץ או להתאמן בחדר הכושר והשינוי יבוא במהרה. 
  3. השקיעו במשחק המקדם – לא יוצאים להתקפה לפני שמחממים קצת את העניינים. קחו את הזמן ותיהנו מהמשחק המקדים. הליטופים, הנגיעות הם אלו הם הדברים המגבירים את הריגוש לשני הצדדים והופכים את יחסי המין למרגשים יותר. להביא אישה לסיפוק זה הרבה יותר מורכב מהחדירה עצמה. 
  4. השתמשו בצעצועי מין – הדילדו הוא לא המתחרה שלכם במיטה. הדילדו הוא השותף שלכם. אתם יכולים להיעזר בדילדו או צעצועי מין אחרים ולשלב אותם במשחק המקדים וביחסי המין. המטרה שלכם היא להעניק לבחורה חוויה מרגשת ובהחלט מותר להשתמש בצעצועים. 
  5. תכשירים שיכולים לסייע – גברים רבים סובלים מהבעיה שהם גומרים מהר. זו בעיה שכיחה ואין צורך להתבייש. אבל מצד שני אסור להתעלם ממנה. בטווח הארוך, ככל שתרכשו ניסיון וביטחון, כך תחזיקו מעמד יותר זמן. אך בינתיים אתם יכולים להיעזר בתכשירים השהייה אותם ניתן להשיג בקלות בחנויות לאביזרי מין. 

אולי גם תאהב...