סקס ישראלי

איך לעזור לאישה להשיג אורגזמה

כאשר אתם מבלים עם בת זוגכם אתם רוצים להביא אותה לאורגזמה. גברים רבים מתקשים להבין את האורגזמה הנשית. האורגזמה הנשית הרבה יותר מורכבת מהאורגזמה הגברית. הגברים נוטים לחשוב שזה בעיקר תלוי בביצועים, אך האמת שהסקרים מראים כי רק 35% מהנשים מגיעות לאורגזמה מחדירה לבדה. והאמת שישנן כ 10%-15% מהנשים הטוענות כי מעולם לא חבו פורקן מיני.

רוב הנשים צריכות עזרה נוספת על מנת להגיע לאורגזמה. להלן כמה טיפים שיעזרו לכם להביא את האישה לאורגזמה. בנוסף לטיפים שנזכיר, אל תשכחו את האווירה מסביב. כדאי לדאוג לאווירה טובה בחדר השינה, או לעשות זאת בדירות דיסקרטיות בירושלים. אלו מספקות אווירה מעולה ומחרמנת.

צעצועי מין – צעצועי מין יכולים להיות האסטרטגיה הטובה ביותר להביא אפילו את האישה הקשה ביותר לאורגזמה. תוכלו למצוא צעצועי מין בצורות, גדלים, חומרים וצבעים שונים. וכל צעצוע גורם לגירוי אחר. וכן, גם המראה החיצוני הוא חלק מהחוויה, לכן יש משמעות לצבעים. לכן כאשר אתם מחפשים דילדו או איזה צעצוע אחר, כדאי לתת לאישה לבחור אותו. בחנויות המין תוכלו גם לקבל הדרכה לגבי אופן השימוש, או אולי תיעזרו באינטרנט.

לשמן את המכונה – במקרים רבים צריך עוד קצת לחות באיבר המין וכדאי להשתמש בתכשירים הנכונים. אל תחפשו את הדבר הזול ביותר, חפשו אחר תכשירים איכותיים הגורמים לתחושה טובה ואינם יוצרים גירויים לא נעימים. בזכות חומרי הסיכה תוכלו לחדור בעצמה גדולה יותר וגם עמוק יותר. כך שהסיכוי שהאישה תחווה אורגזמה גדול יותר. לעתים הגברים נהנים מיתרון נוסף. השימוש בחומרי סיכה מאפשר להם להחזיק מעמד זמן רב יותר.

החליפו תנוחות – לכל אחד מאיתנו יש את תנוחות המין האהובות עליו, אך אל תשכחו שאינכם לבד. עליכם להכיר את התנוחות הטובות עבור האישה. לא תמיד האישה מודעת לתנוחות המאפשרות לה לחוות אורגזמה, ולפעמים צריך לעזור לה להכיר את התנוחות השונות. כל תנוחת מין מספקת גירוי אחר ולכן כדאי לנסות תנוחות שונות. חוקרים רבים טוענים שלאישה קל יותר לחוות אורגזמה כאשר היא רוכבת על איבר המין הגבר. זה מאפשר לה לשלוט היטב בזווית החדירה, עומקה ורמת האינטנסיביות של החדירה.

אולי גם תאהב...