סקס ישראלי

גבר, הגיע הזמן לחיות חיים בריאים ומאושרים.

כולנו רוצים לחיות חיים מאושרים, אך לפעמים אנו מסבכים את העניינים יותר מידי. לא צריך להפוך לטבעונים, ולא צריך לפרוש למנזר בודהיסטי. יש כמה דברים פשוטים שיכולים לעשות את החיים שלכם לבריאים יותר ומאושרים יותר.

  1. קחו שליטה על החיים שלכם – איך אתם חיים את החיים, האם אתם רק מגיבים להתרחשויות מסביב או האם אתם מסמנים לעצמכם מטרות. החיים הם כמו נהר גועש, ולפעמים צריך לשחות נגד הזרם בשביל להגיע אל המקום שרוצים. קל להיסחף ולתת לחיים לקחת אתכם, אך זה לא בהכרח המקום שטוב עבורכם.
  2. קבלו את מה שלא בשליטתכם – אמנם חשוב להוביל ולקחת יוזמה, אך חשוב גם להבין כי לא הכל בשליטתכם. למשל לא תוכלו לגרום למישהו לאוהב אתכם. הניסיון לשנות דברים שאינם בשליטתכם יכול להיות מקור להרבה תסכול בחייכם. זה יכול להיות במקום העבודה, בזוגיות או בכל דבר אחר.
  3. ממשו את המיניות שלכם – מיניות היא חלק חשוב מהחיים, אך בפועל לא כולם ממששים את המיניות שלהם. רבים חיים בסוג של פשרה, ולא רק במיניות. אבל לכל אחד יש את הפנטזיות שהוא רוצה לממש וחשוב לממש אותן. זה לא משנה מה, העיקר שתעשו זאת. ואם בת הזוג אינה בעניין, תמיד תוכלו לבקר בדירות דיסקרטיות בחיפה. כך שבאמת לא צריך תירוצים.
  4. לאכול בריא – כבר אמרנו בהתחלה שלא צריך להפוך לטבעוני. אבל בכל זאת צריך לשים לב לתזונה שלנו. שימו לב למה שאתם אוכלים. אתם לא צריכים לספור קלוריות ולא להיות קיצוניים. אבל קצת פחות ג‘אנק פוד ויותר אוכל ביתי, קצת פחות סוכרים ושומנים ויותר חלבונים וירקות. זה הכל.
    עשו דברים חדשים – כאשר אנו בגיל הנעורים יש לנו דחף בלתי נשלט לעשות דברים חדשים. אך בסופו של דבר אנו מתקבעים על אותם הרגלי החיים, אותם תחביבים, אותם חברים, אותו מקום עבודה, אותן תכניות טלוויזיה, אותם מאכלים… נשמע לכם מוכר? הקפידו לעשות דברים חדשים. תרחיבו את האופקים שלכם, תמתחו את הגבולות ותוסיפו ריגוש לחיים. אל תתנו לחיים להפוך לשעמום אחד גדול.

אולי גם תאהב...