מה הפנטזיה שלכם
סקס ישראלי

מה הפנטזיה שלכם?

פנטזיות מיניות מאפשרות לנו לפתוח ממד נוסף במיניות שלנו. הדמיון הוא כלי חזק מאוד, וכאשר אנו מוסיפים לו אביזרים או אולי תחפושות, או פשוט בונים את הסצנה שאנו מדמיינים, אנו יכולים לחוות חיי מין מספקים ומעניינים. אז למה לא בעצם?

פנטזיות מיניות הן דרך לקבל תמונה ברורה של המיניות שלנו ולמעשה הן סממן של מיניות בריאה. פנטזיות יכולות להתבטא בצורות שונות. אלו עשויות להיות פנטזיות על דברים שכבר התרחשו. למשל מקרה של גבר שבילה עם נערות ליווי בחיפה, והן ממשיכות לככב בפנטזיות שלו תקופה ארוכה אחרי הבילוי. אך באותה המידה פנטזיה מינית יכולה לבטא משהו שמעולם לא התממש. וכאן ההמלצה שלנו היא לא להשאיר את הדברים כך. אם יש לכם פנטזיה שלא התממשה, כדאי שתחפשו את הדרך להגשים את הפנטזיה. תהיו בטוחים שישנם אנשים אשר ישמחו לשתף אתכם פעולה. 

אז אלו פנטזיות יש לאנשים?

מין קבוצתי – אנשים רבים מפנטזים על מין קבוצתי. זהו יכול להיות אקט בו גבר מבלה עם מספר נשים, או אקט בו נוכחים שני המינים, ואפילו מתבצעים בו אקטים דו מיניים למרות שהמשתתפים אינם מקיימים אורח חיים דו מיני או הומוסקסואלי. ניתן להגשים את הפנטזיה הזו די בקלות. ישנם מועדונים וקבוצות שונות אותם תוכלו למצוא באמצעות האינטרנט, ולהשתתף בפעילויות אלו. או פשוט להזמין כמה נערות ליווי לדירות דיסקרטיות. 

משחקי תפקידים – משחקי התפקידים הם הפנטזיה השכיחה ביותר. כמובן שכל אחד יכול לקחת את זה לכיוון אחר. יש אשר מסתפקים במשחק תפקידים מילולי בלבד, אך יש העושים זאת עם תחפושות ואביזרים (אתם חייבים לראות את הסרטון הזה …מקווים שרמת המשחק שלכם תהיה טובה יותר !). די ברור שככל שתשקיעו יותר באווירה שמסביב כך תוכלו לשפר את הסיפור מהפנטזיה. לדוגמה אלו יכולים להיות משחקי תפקידים של סקס עם לובשי מדים או כל רעיון אחר שיש לכם. 

מציצנות – הרבה אנשים אוהבים להציץ, זה מה שמעניק להם ריגוש. הם יכולים להסתכל מהצד ולענג את עצמם.  כמובן שאיננו מדברים על משהו שאינו חוקי או שיש בו חדירה לפרטיות. ישנם אנשים הנהנים להציץ על אחרים מבצעים אקטים מיניים, ותוכלו למצוא פרטנרים גם לכך. 

אולי גם תאהב...