סקס ישראלי

איך להתגבר על פרידה

פרידות יכולות להיות דבר כואב, במיוחד בגיל צעיר בו זה דבר שאנו לפעמים לא יודעים איך לאכול אותו. זה מרגיש כאילו כל העולם שלנו מתמוטט והלב שלנו נשבר. אנו מבינים את ההרגשה ויכולים להבטיח לכם שזה עובר, אבל עד נכון לעכשיו זה לא נראה כך. אז מה אפשר לעשות בשביל להתמודד עם פרידה כואבת?

להשלים עם המצב

הדבר הראשון שעליכם לעשות זה להשלים עם המצב. אם לא תשלימו עם המצב פשוט תגזרו על עצמכם מאבק אינסופי. אולי אתם רוצים לחזור להיות ביחד, ואפילו יכול להיות שזה יקרה בסופו של דבר. אבל אין טעם לנסות לגרום לזה לקרות. נכון לעכשיו כדאי להניח לדברים ולהמשיך הלאה. וזה אפילו הדבר שיכול להגדיל את הסיכוי שתחזרו להיות ביחד. אבל זה באמת הכרחי שעכשיו תשלימו עם המצב. 

המציאו את עצמכם מחדש

כאשר אתם נופלים אל הקרשים ורק חושבים על העבר, זהו הזמן להמציא את עצמכם מחדש. קחו את הזמן ותתחילו לחשוב על המטרות שלכם בחיים. אולי תרצו להתחיל ללמוד, אולי לעסוק בפעילות גופנית. העיקר שתעשו משהו למען עצמכם. 

עשו משהו עם המראה החיצוני 

במצבי הדיכאון הללו אנו נוטים להזניח את עצמינו, מה שגם מונע מאיתנו להשיג בנות זוג. אולי זה הזמן לאיזו תספורת חדשה או מלתחה חדשה. קצת חידושים ושינויים במראה החיצוני יתנו לכם מוטיבציה. הם יתנו לכם את התחושה שהדברים משתנים וזזים לכיוון חיובי. 

ומה עם יחסי המין

אולי אחד הדברים שהכי חסרים לכם זה יחסי המין. לאחר הפרידה אינכם בשלים מייד לקשר חדש ואין טעם שתנסו לעשות זאת בכוח. בטוח תוכלו למצוא סטוצים, ואם ממש אין לכם מצב רוח לצאת תוכלו לבלות עם נערות ליווי בבת ים. 

התרחקו מהרשתות החברתיות 

מוצאים את עצמכם מסתכלים שוב ושוב על הפרופיל של החברה לשעבר? מתבאסים מזה שכולם שמחים ברשתות החברתיות ורק החיים שלכם בזבל? הרשתות החברתיות יוצרות מצגי שווא הפוגעים בביטחון העצמי שלכם. אולי כדאי לקחת מהם פסק זמן. לא פוסטים קורעי לב ומלאי דרמה ולא ניסיונות שווא לשדר שהחיים כרגיל. 

אולי גם תאהב...