סקס ישראלי

אז מה נשים באמת חושבות על דילדו עם רתמה

גברים רבים בחיים לא יסכימו לזה, אפילו אם החיים שלהם תלויים בזה. אך מצד שני ישנם גברים רבים שאינם מפחדים ומוכנים לתת לזה סיכוי. ומי שלא מפחד עשוי לגלות את העולם המופלא של הפגינג. זוהי הזדמנות עבור הגבר לחוות אורגזמות מרובות בפעם הראשונה בחיים, וזה משנה את כל הדינמיקה של חיי המין, האינטימיות והתקשורת בין בני הזוג. אם נשים רגע את כל מי שלא ניסה בצד ונתמקד בזוגות שכן התנסו בזה, נראה שרובם כן נהנו מזה. כך שבהחלט כדאי לתת לזה סיכוי. 

מנקודת המבט של הנשים

בואו נעזוב רגע את הפחדים שלכם הגברים וננסה להבין כיצד הנשים מרגישות בעניין. מסבר שנשים המשתמשות ברתמה וחודרות לגברים מתרגשות מאוד מלשמוע את הגבר גונח בזמן יחסי המין. באופן טבעי גברים הם די שקטים במהלך יחסי המין, אך לא כאשר זה מגיע למין אנאלי. וזה מה שמדליק את הנשים, גם הן רוצות לשמוע אתכם גונחים. גם כל שינוי הדינמיקה במיטה מגרה את הנשים. כאשר הגברים מתמסרים להנאה הם באופן טבעי הופכים לכנועים ורק רוצים עוד. בעוד גברים רבים קוראים עכשיו את השורות הללו וחושבים לעצמםאני לא רוצה להרגיש כמו נקבה“, בפועל הנשים רואות זאת בצורה אחרת לגמרי. ברגעי העונג הגדולים הגבר חופשי ומשוחרר ונכנע לרצונות הגוף שלוהגוף הגברי. ולכן הנשים דווקא רואות את הגבריות שלכם בשלמותה. 

וכמובן שיש לזה תועלות נוספות. הגברים אשר תמיד מצפים מהנשים לפתוח את ישבנן ונתקלים בסירוב, זוכים לגישה פתוחה יותר בנושא. ולא רק שהנשים יותר משתפות פעולה, מסתבר שהגברים גם לומדים מתוך ניסיונם כיצד לעשות זאת נכון. 

בתור גבר, כאשר זה רק אתה עם עצמך, אתה תמיד חושב איך לגוון את חיי המין שלך ולהעשיר אותן. מסיבה זו לפעמים אתה מבקר אצל נערות ליווי בפתח תקווה. כן, זה גם משהו שצריך לעשות מידי פעם. אבל אם תרצה משהו באמת חדש ושונה, אולי כדאי לחפש זאת בפגינג עם האישה. אז במקום למהר הפעם לזרועות נערות הליווי,אולי כדאי לחפש דילדו עם רתמה.

אולי גם תאהב...